Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Ποιο είναι το σωστότερο σωστό;



(Το Σωστό είναι ένα και σε όλους μέσα, όλα τα άλλα είναι βολή, κι ο λόγος που προτιμάται η βολή είναι γιατί το Σωστό είναι πολυυυυυ δύσκολο στην εφαρμογή, εύκολο είναι μόνο να διατάξεις τους άλλους να το κάνουν.)

Ή το σωστό είναι ότι η εκχώρηση ελληνικής γης, περιουσίας του λαού, σε ξένες δυνάμεις είναι παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας οπότε έχουμε πόλεμο, και άρα είναι χρέος μας να αγωνιστούμε μέχρι θανάτου για την πατρίδα,
Ή το σωστό είναι ότι δεν καταπατείται κανένα Σύνταγμα, δεν έχουν παράνομα εκλεγεί, δεν έχουμε κατοχή, άρα ούτε και πόλεμο, όλα βαίνουν καλώς και πρέπει να συμμορφωθούμε με τους νόμους και τα μέτρα της κουραδοπολιτείας.
Ή σωστός είναι αυτός που δεν υπακούει στις εντολές της παράνομης αυτής κυβέρνησης, ρισκάροντας τα πάντα (να χάσει το σπίτι του, τη δουλειά του, τη ζωή του, της οικογενείας του κλπ),
Ή σωστός είναι αυτός που υπακούει γιατί είναι φιλήσυχος άνθρωπος, κοιτά την δουλίτσα του, τα δικά του παιδάκια να ‘ναι καλά, επειδή ένας μόνος άνθρωπος τι μπορεί να κάνει.
Ή σωστός είναι αυτός που μένει στην χώρα για να αγωνιστεί και δεν θα σταματήσει αν δεν πέσει η χούντα, ή/και δεν τελέψει η κατοχή,
Ή σωστός είναι αυτός που έφυγε από την χώρα, αφήνοντάς την βορά στους προδότες και τους δυνάστες, βάζοντας πάνω από την πατρίδα τον κώλο του.
Ή σωστός είναι αυτός που επωνύμως καταγγέλλει/πολεμά το σύστημα, κι έχουν τα πλήρη στοιχεία του όλοι (προδότες, αστυνομικά τμήματα, δημόσιες υπηρεσίες, υπουργεία κλπ) παίρνοντας έτσι όλο το ρίσκο των θέσεων αλλά και των πράξεών του,
Ή σωστός είναι αυτός που κρύβεται πίσω από την ανωνυμία και 1. δεν μπορεί κανείς να τσεκάρει την ορθότητα των λεγομένων του (αν ισχύουν στην πράξη) 2. (το κυριότερο) χωρίς να ρισκάρει τίποτα. Να μην επωμιστεί καμία συνέπεια. 
Ή σωστός είναι αυτός που πολεμά ο ίδιος, με προσωπικό αγώνα, για να τιμήσει τις αξίες του,
Ή σωστός είναι αυτός που περιμένει (απαιτεί για την ακρίβεια) να βγάλει άλλος το φίδι από την τρύπα.
Ή σωστός είναι αυτός που τις μεγαλοστομίες του, τις βαρύγδουπες δηλώσεις του, τις έχει πρώτα ο ίδιος πράξει,
Ή σωστός είναι αυτός που διατάζει τους άλλους να πράξουν τις μεγαλοστομίες του, τις βαρύγδουπες δηλώσεις του, ενώ ο ίδιος έχει λουφάξει στο εξωτερικό. 
Ή σωστή είναι η Άμεση Δημοκρατία και να αποφασίζει με δημοψηφίσματα ο λαός,
Ή σωστό είναι το πρωθυπουργιλίκι, η εκπροσώπηση, η ασυλία (πακέτο πάνε αυτά), και να αποφασίζει ο τσίπρας*.
Ή σωστός είναι ο δικαστής που βγάζει αποφάσεις υπέρ του λαού (ενάντια στις κατασχέσεις, τις μειώσεις μισθών κλπ),
Ή σωστή είναι η ράικου που δέχεται παραγγέλματα μόνο από τους προδότες. 
Ή σωστό είναι να μην χρηματίζεσαι για να λες ψέματα και να παραπλανείς τον λαό,
Ή σωστό είναι να είσαι πρετεντέρης.
Ή σωστό είναι να μην παίρνεις χρήματα κάτω από το τραπέζι στις διαπραγματεύσεις σου με τους προδότες για να ξεπουλάς τους αγώνες των πολιτών που εκπροσωπείς,
Ή σωστό είναι να είσαι συνδικαλιστής.
Ή σωστός είναι αυτός που αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου την ευθύνη των πράξεών του, αποδεχόμενος το οποιοδήποτε τίμημα,
Ή σωστός είναι αυτός που για τις δικές του επιλογές φταίνε πάντα οι άλλοι, οπότε και όσο κάφρος και να γίνει κάποιος τον ανάγκασε, οπότε και ποτέ δεν φταίει, οπότε και δεν χρωστάει, οπότε και γιατί να πληρώσει.
Αν το σωστότερο σωστό είναι αυτό της δεύτερης στήλης, να το αποδεχτούμε και να ζητήσουμε συγνώμη, και μετανιωμένοι να αρχίσουμε να κάνουμε και οι «αντιδραστικοί, αντιρρησίες» το κανονικό σωστό. Αν το σωστότερο είναι της πρώτης στήλης, αρχίστε να το κάνετε. Κι αν δεν μπορείτε να το κάνετε, θα πληρώσετε το τίμημα της ανικανότητάς σας.
Χμ.. Υπάρχει και μια τρίτη εκδοχή.. θα παραδεχτώ ότι είμαι ακραία, κι ότι δεν υπάρχει μόνο το άσπρο και το μαύρο, αν βρεθεί ένας σοφός αριστοτελικός να μου υποδείξει (με ενημερώσει) γι’ αυτό το περιβόητο σωστότερο όλων.. το Μέσον. Με επιχειρήματα φυσικά και κατά περίπτωση (για την κάθε περίπτωση).
* Ο τσίπρας κρίνεται γιατί είναι ο πιο μουλωχτός απ’ τους «μαζί στο φαγοπότι». Που για να πάει από το 4% στο 20% (και καπελώνοντας τον αγώνας μας στο Σύνταγμα) μας έταξε Άμεση Δημοκρατία με δημοψηφίσματα αλλά από την ώρα που θρονιάστηκε θέλει πρωθυπουργιλίκι, για Άμεση Δημοκρατία δεν κάνει ούτε λόγο. Όλοι οι άλλοι κομματάρχες δηλώνουν ευθαρσώς ότι θα αποφασίζουν χωρίς να ρωτούν κανέναν, ως αριστότεροι.

γράφει η Σ.Λυγερού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οποιοσδήποτε μπορεί να σχολιάσει - περιλαμβάνει Ανώνυμους χρήστες. Διαγράφονται μόνο χυδαία σχόλια.

Δημοφιλής αναρτήσεις της τελευταίας εβδομάδας

Άγναντα
Χωριό
Άγναντα
Ιστορία
Άγναντα
Πλατεία
Γεφύρι
Πλάκας
Πλατεία
Ξάνθης
Παλαιά
Ξάνθη 1
Παλαιά
Ξάνθη 2
Είσοδος
Καπνικής